LINDA BACKLUND

TORSDAG

Kategori: MIN VARDAG

Min vecka har varit den värsta någonsin. Allt har gått fel. Så jag stannade hemma från skolan idag, här kan det väl inte hända något mer?... Orkar inte nämna allt, men lite kan ni få ta del av!
- jag har försovit mig nästan varje dag, dvs kommit för sent.
- jag har fått parkeringsböter
- jag har tappat bort 200 kronor
- jag har inte hunnit träna en enda gång denna veckan = arg tjej
- jag städade hela huset som en galning. Gjorde sönder en ljuslykta & tappade ut en hink vatten på golvet
- jag gjorde världens fulaste uppsättning på designlektionen
- den enda maten jag har ätit hemma denna veckan är köttfärssås och falukorv... = hungrig tjej.

kul haaa? kan hålla på hela dagen, men det roar väl inte någon att läsa vad jag har misslyckats med denna veckan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: