LINDA BACKLUND

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!

Kategori: MIN VARDAG

Åh, nu var allt över. Det var det.
Hade en helt galet bra student, tack alla som gjorde dagen perfekt. Dagen började med champangefrukost 05:30 fram till klockan blev 07:45, då vi tog taxi till skolan. Där var det lite avslutning med alla lärare & klassen & efter det var det fotografering & mingel. Sen samlades alla treor i aulan där det var lite uppträdande & stipendier delades ut. Jag var en av alla som fick ett & jag blev så otroligt glad! Sen var det dags för utspringet! & efter det var det flaket, & det var det roligaste jag har gjort i mitt liv. Sen åkte man hem & åt & fick paket, & jag fick såå fina saker! Visar en annan dag :) Sen sov jag snabbt & duschade & sen var det dags för förfest hos elin! Sen var det grand hela kvällen. Var så trött redan vid ett, men höll ut till tre! Åh, ville inte att dagen skulle vara slut. ♥
Idag är det söndag & jag är fortfarande trött, men hoppas att jag är återställd i morgon då jag ska till göteborg & handla!

dessa bilder för förklara min student :)

 

Kommentarer

  • <3 säger:

    grattis igen älskling <3

    2011-06-12 | 22:34:53
  • f säger:

    stort grattis världens finaste linda!<3

    2011-06-13 | 14:01:27
    Bloggadress: http://bengtssonf.blogg.se/

Kommentera inlägget här: