LINDA BACKLUND

SÖNDAG

Kategori: MIN VARDAG

Idag har jag jobbat på arenan, mycket skoj!
Nu har jag varit hemma ett tag, har duschat, målat naglarna, sjungt alldeles för mycket & för högt, ätit mat, druckit te, beställt hem en sak (göööörfint, iih !!!), kollat på alla mina fina studentpresenter, städat mitt rum, kollat på mina fina presenter en gång till, packat ner alldeles för mycket kläder till alexander - lider av klädångest. Ja, det var nog det jag har hunnit med idag! Ska åka till pojkeeen snart, när han hör av sig.

I morgon blir det göteborg, shopppapappaa!



snart är vi i värmen tjejer!

Kommentarer

  • Johanna :) säger:

    På arenan jobbar min syster :) du kanske vet vem det är? :) Josefin heter hon :)

    2011-06-13 | 10:17:45
    Bloggadress: http://johannasway.blogg.se/

Kommentera inlägget här: