LINDA BACKLUND

DAG 10

Kategori: MIN VARDAG

Anledningen till att jag började blogga.


oj vad liten jag ser ut. En bild som jag
la upp mycket tidigt i min blogg.
Julafton år 2008 var det, inte igår!

Jag har skrivit dagbok sen... jag vet inte när! Men eftersom dagens samhälle stavas d-a-t-o-r, så kände jag att jag lika gärna kunde skriva av mig när jag satt vid datorn, (skriver inte lika djupt som i dagboken, men det räckte för mig ändå). Jag skrev dagbok parallelt med bloggandet under tjaaa, ett & ett halv år? Men sen när jag tröttnade på att skriva många saker två gånger om - en gång på bloggen & en gång i dagboken, så slutade jag helt med dagbok & skrev/skriver bara här. Jag mår bra av att skriva av mig. Mitt mål med bloggen är inte att få så många läsare som möjligt utan jag har den för min egen skull. Men sjäälvklart tycker jag det är kul att se att det är folk som läser!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: