LINDA BACKLUND

DAG 26

Kategori: MIN VARDAG

Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln. 



Beror helt & hållet på. Ibland undrar man hur man ens kan med att gå ut. Ibland orkar man inte ens bry sig om att man aldrig i hela sitt liv har sett en tröttare människa. Ibland tycker man att; ah fan, det här funkar ju. Ibland blir man lite överraskad; kan jag se så här bra ut? & ibland skiter man i vilket. haha. Ja, som sagt. Ibland gråter man & ibland är man lite gladare. Det är ju inte så att man blir chockad över sitt utseende över lag, jag har trots allt skådat mitt ansikte i snart 19 år. Man får tacka för det man fick & göra det bästa utav det ;)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Kan du inte lägga upp en dagens outfit? och vart plaggen kommer från? :)

    2011-03-21 | 19:29:02

Kommentera inlägget här: