LINDA BACKLUND

ÅH SÅ KUL

Kategori: MIN VARDAG


Fy fan vilken tråkig lista, läs den inte om ni inte vill somna haha!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Ett par tights, oversizeskjorta & en gosig tröja!
Vad använder du just nu för skor: just nu eller just nu? haha, jag har tre par som jag varierar mellan!
Favoritfärg på kläder: svart & marinblått

Senaste person som
Sov i din säng:
jag & alexander
Du pratade med: syster
Du delade en drink med: elin!
Du gick på bio med: emma & elin
Du gick på stan med: alexander
Skällde på dig: mammsen

Senaste
Låt du hörde:
I wont let you go
Film du såg: hm, kommer faktiskt inte ihåg!
Mat du åt: nudlar.. haha
Kram: alexander
Puss: alexander
Fest: fest & fest, men emmas födelsedag!
Känslan: Varför ligger jag inte nerbäddad just nu?
Ilska: igår när mamma lagade mat, haha.
Resa: kreta med alexander :)
Glädje: när jag tjötade med min bror
Dröm: dröm på natten eller dröm? Äh, drömde att jag var galet full inatt.
Boken du läste: alldeles för längesedan! Men bingo rimérs bok.
Personen du träffade: syster julia
Personen du pratade i telefon med: alexander
Personen du fick sms av: emma
Gången du åt en 7-eleven korv: har aldrig gjort det!
Gången du var utomhus: nyss när jag kom in från bilen
Gången du sov: i morses
Gången hela din familj åt middag tillsammans: vet ej, någon är alltid ute & flänger!
Saken du köpte:
godis..

Om dig

Namn: Linda
Ålder: 19
Smeknamn: Av alexander; lillen & bajsen.
Syskon: Storebror & lillasyster
Sysselsättning: Jobbar haha.
Bra egenskaper: (oftast) glad!
Dåliga egenskaper: jag är en mes
Linje/klass: -
Hårfärg: Blond & bajs
Ögonfärg: blå
Skostorlek: 36, 37, 39 beror på!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: