LINDA BACKLUND

MITT ♥

Kategori: MIN VARDAG

I morse trodde jag att jag var glad, men jag insåg snabbt att jag tydligen hade vaknat på fel sida. Skulle skjutsa hem mitt hjärta innan jag åkte vidare mot jobbet. Han frågade i bilen om vi kunde stanna en snabbis på ICA, & visst, vad gör man inte trots en dålig dag. Där satt jag & väntade & tyckte han var otroligt seg, så när jag ser att han hoppar som pippi långstrump mot bilen efter 8 minuter inne på ICA var jag irriterad när han öppnade bildörren. Jag såg att han hade köpt en MER & en munk,.. "varför stannar vi i 8 minuter för en jävla mer & en munk på morgonen!?" Jag blev arg. Men sen såg jag att hans mungipor drog sig nedåt samtidigt som han sa, "munken är till dig"... Han vet hur han gör mig glad den där alexander.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: