LINDA BACKLUND

SÖNDAG

Kategori: MIN VARDAG

VARNING! LÄS EJ TEXTEN OM NI INTE VILL BLI DEPRIMERADE DENNA REGNIGA SÖNDAG! hehe.
Vaknade upp & hade not i hela kroppen, har antagligen legat illa inatt. Försökte göra romantiska amerikanska pannkakor till min älskling i morse - men som ni ser, det blev smetigt. Sen mådde vi illa båda två & kollade jersey shore. Efter det åkte vi till shell där jag köpte en french hot dog, men korven var inte färdig & jag glömde ta med min dricka jag köpte.
Det var en sak som var bra idag, det var när hjärtat tog med mig till en jättefin plats där vi satt ute på en brygga & fikade. Det var fint gjort, ♥
Denna dag skulle slutat med skräckfilm hos vännerna i viskafors, men eftersom jag just nu har 38 graders feber & ont i halsen, så blir det sängen istället.
ser ni så äckligt!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: