LINDA BACKLUND

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Kategori: FRÅGOR & SVAR

Postat av: frida
1.
hur ser planerna ut nu när du slutat skolan?
2. vad gäller för stil i höst enligt dig?
3. du som gått frisör, finns det något att göra för att få håret att växa snabbare?
SVAR:
1.
Jag vill plugga nästa höst, till antagligen journalist. Min dröm är att jobba på en tidning där jag bestämmer allt från omslagsmodell, repotage, innehåll, upplägg & dyl.
2. Lager på lager i olika material, så som skinn, mocka & stickat. Jeans, boots & en oversize skjorta/topp funkar alltid. Smycken ska helst vara i guld, om du frågar mig! :)
3. Det finns massa bra vitaminer & kosttillskott man kan äta, finns att köpa på life-butikerna! Sedan brukar man säga att om man masserar hårbotten hårt i ca 2 minuter när man duschar, så ska det göra att håret växer snabbare! Men kan lika gärna vara en myt ;) Annars rekommenderar jag att klippa sig när det håller på att bli slitet, så det inte går av :)


Postat av: lisa
Nu låter jag säkert jätte dum, men kan inte så mycket om smink.. Är det lösa puderet ifrån isadora utan "färg" och till för att matta bara? :)
SVAR: Nejdå, inga frågor är dumma! :) Pudret är utan färg & är endast till för att matta ned!


Postat av: lisa
Vill du bli frisör? i så fall, varför/ varför inte?
SVAR: Nej, det vill jag inte. Jag tycker det är kul att klippa så, men känner inte för att stå på en salong & göra det varje dag, känns enformigt. Jag vill ha ett mer varierande jobb & något som berör kläder & styling mer.


Postat av: maria
1.
Var köpte du din fina balklänning?
2. Vad har du för framtidsplaner?
3. Vad finns på din "vill ha" lista just nu?
SVAR:
1.
Jag beställde den på Kotyr.se!
2. Oj, ja. Först & främst ska jag komma på vad jag ska plugga till & vad jag vill göra. Sen blir det förhopningsvis en flytt till stockholm ett tag & sen är det väl dags för barn & hus ;)
3. Är avis på min systers skinnväst hon köpte i london, hade med velat ha en ;)


Postat av: elin
vad är ditt bästa och ditt sämsta köp? :)
SVAR: Mitt bästa köp är mina ray ban & mitt sämsta köp, hm. En hel del kläder som man spontanhandlat skulle jag tro!


Postat av: elin
Vart får du din inspiration ifrån?? Du har grym smak!!
SVAR: Får börja med att säga tack! :) Jag läser väldigt många bloggar då jag snappar upp en hel del. Läser mycket tidningar där jag också får inspiration. Men mest är nog från människor på stan & en hel del från filmer!


Postat av: Julia
Om du fick välja en outfit att bära resten av ditt liv, hur hade den sett ut då? :)
SVAR: Ja, conversen är ju en självklarhet - säkert för många. Låga vita hade det blivit! Sedan hade jag tagit ett par snyggt slitet par gråa jeans från crocker & en vit avslappnad t-shirt. Jag hade även haft min berda släta silverring. Sen hade jag varit nöjd :)

Postat av:
1.
Varför har din syster slutat blogga?
2. Har hon bytt skola nu i så fall varför?
SVAR:
1.
Jag tror att hon mer har tagit en liten paus. Det händer mycket för henne nu, så bloggen är nog inte prio ett. Men jag tror att hon kommer återkomma väldigt snart.
2. Ja hon har bytt skola. Vill hon säga varför så gör hon det på sin blogg :)

Postat av: Hanna
Hej Linda! Jag undrar vilka länder har du varit i? Det verkar som om du reser mycket! :) Och vilka länder rekommenderar du? Kram
SVAR: Jag har varit på fyra olika grekiska öar - rhodos, kos, skiathos & kreta. Jag har varit i London, Prag, MadridThailand tre gånger. Jag rekommenderar verkligen den grekiska ön Skiathos. Allt var så vackert där. Sen älskade jag London & Prag. Storstäder är alltid lika kul att besöka! Madrid hann vi aldrig upptäcka på det sättet eftersom vi var där på fotbollscup. Men jag älskar som sagt grekland & vill åka dit så snart jag kan igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: