LINDA BACKLUND

TYPISKT MIG!

Kategori: MIN VARDAG

Åh. Vet ni vad, jag har glömt att införa "dagens" som jag skrev om för ett tag sen. Så det var ju på tiden!
Jag valde ut några som jag kommer svara på varje dag. Jag tänkte endast ha en från början, men kan ju lika gärna köra på allihopa. Kanske byter ut, tar bort eller lägger till under tiden! :)

dagens måste - klippa mig
dagens humör - glad!
dagens vill ha - en snygg vinterjacka
dagens klädsel - svarta tights, oversizetröja, stor halsduk, pilotglasögon, fransväska & boots.
dagens mat - bulle & chokladboll
dagens tips - sluta lägg energi på onödiga saker & bry dig om det som är viktigt för dig.
dagens längtan/dröm - att komma iväg lite, till london eller stockholm gärna.


en bild efter jag var i grekland, lite brunare än nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: