LINDA BACKLUND

FRÅGOR & SVAR

Kategori: FRÅGOR & SVAR

Postat av: Sara
kan du inte ha en liten utförsäljning på dina kläder som du ska sälja? :)
SVAR; Det kan jag absolut ha! Kan fotografera några plagg & lägga ut redan idag eller i morgon!


Postat av: Olivia
Åh fina grejer! Hur tog ni er till Stockholm? Var det bra och hur mycket kosta de? Tänkte åka snart :) tacksam för svar :)
SVAR; Vi åkte tåg hela vägen till stockhom. Vi fick denna lilla resa i julklapp, så jag vet inte vad dessa tågbiljetterna kostade. Men jag vet att jag gav ca 900 tur & retur till stockholm när jag åkte dit i december :) Men absolut billigaste biljetterna får du om du bokar dem exakt 90 dagar innan avresa! Mina kusiner åkte upp till stockholm för 5 kr var förra året!


Den här gången såg vi musikalen Dirty Dancing i stockholm. Den var så bra, helt sjukt bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: