LINDA BACKLUND

SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Kategori: FRÅGOR & SVAR

vad jobbar du med?
svar: Just för tillfället jobbar jag på Danske Kungens konditori.


fem snabba!
godis/kakor
klänning/jeans
converse/klackar
svart och vitt / färger
utekväll/hemmakväll


Vad lägger du helst dina pengar på? :D
svar: Helst på väskor, plånböcker, solglasögon & jeans.


Vilket gym är det du tränar på? Hur många gånger i veckan tränar du? Kram!
svar: Jag tränar på Genki, finns ett gym i bollebygd & sandared.


Hej Linda!
Tänkte bara kolla vad det var för olika saker du fick lära dig på frisör? Jobbade du mycket med smink & naglar? kram!
svar: Vi fick lära oss klipptekniker, färgtekniker, stylingtekniker & även historia kring frisöryrket. Hur mycket man lär sig beror helt på dig själv. Jag kände att jag lärde mig så otroligt mycket under tre år, medans det fanns dom som inte alls tog vara på tiden. Jag valde en kurs som innehöll smink & naglar, så smink fick jag lära mig mycket om! Naglar var inte alls min grej :)


Vad faller du för hos en kille?:) kram!
svar: Oj, personlighet måste jag ju säga.. Det är i alla fall det som avgör i slutet :) Men om jag ska gå utseendemässigt så ska han ha manliga händer, ja jag är konstig! haha


vilka bloggar följer du? :)
svar: Oj det är så himla många. 56 st dagligen, har dom sparade på min hemskärm på mobilen. Det är allt ifrån mina vänners bloggar till internationella bloggar! :) Läser alla dom stora bloggarna, vare sig det handlar om mode, livsstil eller träning :)


Om du fick jobba med precis vad du vill, vad hade det då varit? :)
svar: Jag hade helst velat ha ett café & att jag därifrån kunde jobba som Bröllopsfixare, en dröm sen jag var liten :)

Kommentarer

  • Denise säger:

    Hej Linda..



    Såg att du tränar på Genki, jag har kort där som jag vill bli av med..

    Du har ingen kompis som vill börja?

    Bindningen går ut i aug så personen i fråga behöver inte binda upp sig ett helt år..

    Hör av dig om du vet någon som är sugen..

    Överlämningsavgiften står jag för.. :)



    Kram Denise

    2012-02-23 | 08:14:13

Kommentera inlägget här: