LINDA BACKLUND

NYÅRSMÅL

Kategori: MIN VARDAG

Efter att ha läst på Blondinbellas blogg att hon sätter upp nyårsmål istället för löften blev jag inspirerad till att tänka i samma bana! Som hon skrev så känns det mycket värre att bryta ett löfte, än att inte uppnå ett mål fullt ut.

Jag antar att de flesta har löftet att inte äta godis, äta nyttigt osv. Det har även jag. Men jag har några mål som jag vill uppnå som handlar om mig själv. Jag har på senaste tiden gjort saker för andras skull, fast jag inte känt för det & har inte mått bra på grund av det. Jag måste lära mig att säga ifrån & bli mer ärlig. Jag ska också lägga mer energi på de vänner som jag verkligen bryr mig om, för jag har sjukt bra vänner. Så för att jag ska orka bry mig om dom till 100 % så måste jag släppa sådant som endast tar min energi. Man måste prioritera här i livet & jag ska börja göra det på riktigt nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: