LINDA BACKLUND

TISDAG

Kategori: MIN VARDAG

Idag har det varit en kaotisk dag.

Varning för lång text,
haha. Åkte in till stan, hittade ett bankomatkort som jag fick leta upp ägaren till (tack gud för hitta.se), jag var med julia på en sminkkurs på make up store, vi åkte & skulle köpa en sak - men mamma hade skrivit fel på datumet då pengarna skulle in på kontot så det gick inte så bra just då. Vi åkte vidare till knalleland för lite andra ärenden & sen tillbaka till stan för att betala saken som vi la undan tills mamma hade fört över pengarna. Sen på väg hem går mina bromsar sönder på bilen & det är just nu körförbud. Dagen slutar med att jag har 38,5 graders feber & hostar blod. Ja, välkommen till mitt glamourösa liv.

Ja, ni kanske är förstående till varför jag inte har någon bild att bjuda på ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: