LINDA BACKLUND

JULKLAPPSTIPS?

Kategori:

Jag har alltid älskat att köpa presenter till andra. Jag vill gärna överraska så mycket som möjligt & planerar länge så att jag verkligen känner mig nöjd med det jag ska ge bort. Jag ger gärna bort saker som jag inte känner att jag vill lägga pengar på till mig själv. Finns ju ingen finare glädje än att se någon annan bli glad, håller ni inte med?
 
Så jag tänkte att jag kanske kunde tipsa er om lite julklappstips nu några gånger innan jul. Kanske varje söndag fram till jul? Skulle ni vilja det?
 

Kommentarer

  • säger:

    Ja!

    2012-11-07 | 16:24:10
  • Emma säger:

    Ja tack!

    2012-11-07 | 17:38:54
  • Julia säger:

    Det hade varit skoj, ja! :)

    2012-11-07 | 20:43:00
    Bloggadress: http://juliabacklund.blogg.se

Kommentera inlägget här: