LINDA BACKLUND

ALL ALONE

Kategori:

Har precis gjort mig lite kvällsmat, orkade inte avancera mig idag. Jag har ont i halsen, har verkligen inte lust att det bryter ut så jag hoppas det bara är tillfälligt!

Har tänkt på en sak när det gäller min blogg... Jag skriver alltid min text ovanför bilderna jag publicerar. Alla de bloggar jag läser (läs ett 50-tal...) gör tvärt om. Men för mig känns det fel eftersom man skrollar nedåt & jag vill då veta vad det är på bilden innan... Hm, är det jobbigt att läsa min blogg då jag skriver över, eller vad är "rätt" & "fel" tycker ni?

Mitt underbara doftljus från Lagerhaus!

Min avancerade kvällsmat...
 

Kommentarer

  • Julia säger:

    Det spelar ingen roll, det är lika kul att läsa ändå :)

    2013-02-20 | 21:43:13
    Bloggadress: http://juliabacklund.blogg.se
  • Fanny säger:

    Jag håller med Jullebulle, spelar ingen roll. Läser gärna texten först sen kollar jag bilderna:)

    2013-02-21 | 10:14:14
    Bloggadress: http://fannyskoog.blogg.se

Kommentera inlägget här: