LINDA BACKLUND

MITT 2012

Kategori:

Här kommer en miniresumé på mitt 2012!

December/Januari
Jag, Alexander, Emma & Emil firade nyår på ett hotelltak i Göteborg. Jag ville komma bort från allt den dagen, så vi bokade hotell & åkte iväg, perfekt nyår.


Februari
Åkte upp till Sälen med familjen plus Viktor & Alexander för att överraska vår bror som jobbade där under säsongen.


Mars
Jag var i Stockholm med mamma, Julia, moster, Fanny & Filippa. Vi gick på musikalen Dirty Dancing & strosade runt i staden. Jag älskar att åka iväg med er ♥
 
April
Jag blev med Mac! Haha. Började även jobba på Studio Mei som frisör.


Maj
Jag satt nästan varje dag & kikade på alla sommarkläder som kommit in i butik, sög åt mig massa inspiration från bloggar & magasin. Köpte mig även ett par ldr dojjor som jag kom att använda flitigt under sommaren.
 
Juni
Bästa månaden på hela sommaren! Jag fick biljetter till summerburst av en kund & drog med mig Emma ner till Göteborg, vilken kväll!!! & jag, Emma, Elin & Elin vi åkte även till Skiathos!


 
Juli
Jag & Emma fick ryck (igen...) & åkte till Danmark över dagen! Strosade runt i Köpenhamn & sen åkte vi hem, haha. I Juli åkte även jag, Julia, mamma & pappa till Kos för att överraska min bror, han jobbade där hela sommaren. Vi hade aldrig rest iväg ensamma med familjen, så den här resan var guld värd!



Augusti/September
Jag & min vän Elin åkte upp till Stockholm i slutet på Augusti/början på September för att se Lady Gaga i Globen! Konserten var helt otrolig, hon var grym! Det var även i början på September jag & Alexander fick vår lägenhet!


 
Oktober
Den här månaden hände inget speciellt, jag förberedde mig på mörkare tider & kyla... Jag går in i en liten depression så fort vinterhalvåret kommer. Köpte ett par stolar som jag totalrenoverade i & för sig, det var skoj.




November
Vi fick nycklarna till lägenheten! Sedan fick jag ryck, som jag brukar få emellanåt, & ville se Magnus Betnér. Drog med mig Alexander, hans vän Rasmus, Emma & Emil. Vi hade inga biljetter så vi fick köa & hoppas... & vi fick biljetter! Sjukt vad kul han är!


December
Vi flyttande äntligen in till lägenheten.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: