LINDA BACKLUND

JAG ÄR TILLBAKA

Kategori:

Nu har jag laddat mina batterier. Summerburst var grymt. David Guetta var bättre än vad jag hade vågat hoppas på, Alesso var också sjukt bra! Längesedan jag dansade så mycket, åh så skoj.

I söndags hämtade vi hem våran lilla valp, Selma. Så hela söndagen gick åt till att gosa, samt måndag.
 
Nu har jag spenderat hela eftermiddagen & kvällen med Elin & Emma. Vi slängde ihop en pastasallad & åt den ute i solen, så underbart med värme! Sedan kollade vi Biggest Loser (& åt chokladbollar, fy skäms...) - sjukt duktiga deltagare i år! Önskar att jag var lika motiverad, men det ska komma en vacker dag!

Jag klickade precis hem två plagg från Zara... Farligt att det är så smidigt... Det blev en söt blå topp & en röd enkel klänning. Är egentligen ingen klänningtjej, men tänkte att det går bra när det är hela armar på... Ah jag får se hur den ser ut på, behövde i alla fall lite färg i garderoben!
 
 
 

Kommentarer

  • Julia säger:

    Love the dress!

    Svar: taaaack hjärtat!! jag med :)) <3
    Linda

    2013-06-12 | 21:33:26

Kommentera inlägget här: