LINDA BACKLUND

JUN. 26, 2013

Kategori:

Hej där! Det var väldigt vad dåligt jag har uppdaterat... Men det är mycket som händer runtomkring mig nu, så spenderar inte så mycket tid framför datorn. Det kommer förmodligen bli lite glest med inlägg över sommaren.

Men här kommer en liten miniresumé på hur mina senaste dagar sett ut;
Min midsommarafton spenderade jag med familjen. På midsommardagen hade jag & Alexander årsdag, så vi åkte till Strandbaden & spenderade natten där - det rekommenderar jag verkligen att göra, superfina rum med underbar utsikt! Sedan stannade vi en natt i Apelviken.
 
Jag jobbar den här veckan också & sedan har jag en veckas semester! Så på söndag åker jag till Öland, det ska bli så himla skönt.

Jag lovar inte någon bra uppdatering under sommaren, men följ mig gärna på INSTAGRAM där jag är mycket flitigare - lindabacklund.




Vårat fina rum på Strandbaden!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: